Pogosto zastavljena vprašanja

Pred naročilom

Prvi in najpomembnejši korak pri naročanju izdelkov v naši
spletni trgovini je pravilno oblikovanje vzorca . Pri večini naših izdelkov
lahko kupec izbira med vsaj 3-4 različnimi individualnimi nastavitvami, tako da
izdelek čim bolj verno odraža realnost.

Po sestavi vzorca morate izdelek položiti v košarico, nato
vnesti svoje osebne podatke in podatke o pošiljanju.

Vsak podatkovni list vsebuje pričakovani dobavni rok, ki se ga
vedno držimo. Izdelava izdelkov traja 1-2 delovna dneva, dostava pa 2-4 delovne
dni . Ta časovni interval velja tudi za naročila več kosov.

Dostava je vedno 4.49 € in brezplačna za naročila nad 40 €.

Dostavo vedno izvaja kurirska služba GLS.

Naša spletna trgovina ponuja kupcem 2 možnosti plačila.

Plačilo z bančno kartico prek sistema Stripe.

Plačilo po povzetju: Naše stranke lahko plačajo z gotovino ali
bančno kartico pri kurirju. To stane dodatnih 1.49 €.

Na obe vprašanji lahko odgovorimo pritrdilno. Naše skodelice
lahko varno uporabljate v obeh strojih, vzorci se ne obrabijo ali zbledijo. Le
naših skodelic Magic ni mogoče uporabiti v omenjenih dveh avtomatih.

Če se to zgodi, vam bomo brezplačno poslali nov izdelek ali
povrnili celotno kupnino.

Po naročilu

V vseh primerih naše podjetje pošlje račun preko spleta na
e-poštni naslov, ki ga navede stranka. Račun bo poslan po opravljenem naročilu.

Seveda, da, vendar za to obstaja časovni okvir! Naročila so
obdelana razmeroma hitro (v 1 delovnem dnevu), tako da ko je izdelek
pripravljen, ga ni več mogoče spreminjati.

Na sestavljenem vzorcu lahko spreminjamo nastavitve, ki jih
stranka lahko ureja na podatkovnem listu danega izdelka. 

Želeno spremembo lahko našim sodelavcem sporočite po elektronski pošti na info@tvojaskodelica.si. Spremembe so
možne v 2 urah po oddaji naročila.

Na žalost se zgodi, da naše stranke v paketu najdejo polomljeno
skodelico. Ni razloga za paniko, naše podjetje bo te izdelke zamenjalo
brezplačno!

Vse, kar potrebujemo, je fotografija zlomljene skodelice in ID
naročila. Novo skodelico bomo nato izdelali in dostavili našim strankam
popolnoma brezplačno!

Stranke sproti obveščamo o naročilu. O zaključku izdelave
skodelice in o predaji paketa kurirski službi vam bomo poslali obvestilo. V
takih primerih v naše e-poštno sporočilo vedno vključimo kodo za sledenje , ki
jo lahko preverite na naslednji strani:

https://gls-group.com/SI/en/parcel-tracking/

Preklic naročila je možen le , če izdelka še nismo dokončali.
Preklic je treba čim prej sporočiti po e-pošti na naslov info@tvojaskodelica.si